REGULAMIN

ŚWIADCZENIA I DOSTARCZANIA USŁUG CYFROWYCH I TREŚCI CYFROWYCH

DROGĄ ELEKTRONICZNĄ CONFIMA NATALIA JANUSZKIEWICZ

 

PREAMBUŁA

Niniejszy ,,Regulamin świadczenia i dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych drogą elektroniczną CONFIMA NATALIA JANUSZKIEWICZ” zw. dalej: Regulaminem, określa sposób i warunki korzystania z Serwisu jak również zamawiania i korzystania z Usług cyfrowych i Treści cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę. W niniejszym Regulaminie wskazane są prawa i obowiązki leżące po stronie Usługodawcy wynikające ze świadczenia usług drogą elektroniczną lub dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych, a także zakres odpowiedzialności związany ze świadczeniem lub dostarczaniem wspomnianych Usług lub Treści. Przed przystąpieniem do korzystania z Serwisu oraz Usług i Treści dostarczanych przez Usługodawcę zalecamy zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz naszą Polityką Prywatności. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią treść Umowy w tym Umowy o Kurs online/ Mentoring zawieranej pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem.

§ 1

DEFINICJE

Cookies ― oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z Serwisu

Dane ―  wszelkie treści i informacje podawane przez Użytkowników 

E-book elektroniczna publikacja stanowiąca Treść cyfrową

Funkcjonalność ― zdolność Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia

Integracja ― połączenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej

Interoperacyjność ― zdolność Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju

Kodeks cywilny ― ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.)

Kompatybilność współdziałanie Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania

Konsument ― osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

Materiały szkoleniowe ― Treści cyfrowe stanowiące materiały szkoleniowe z zakresu działalności w social mediach, w szczególności odnoszące się do kwestii sprzedażowych oraz kontaktu z klientami  

Kurs online/ Mentoring odpłatna Usługa cyfrowa połączona z dostarczaniem Treści cyfrowych przez Usługodawcę

Polityka Prywatności ― Polityka prywatności i cookies CONFIMA NATALIA JANUSZKIEWICZ. 

Prawa konsumenta ― ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.)

Prawo autorskie ― ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2509 ze zm.)

Profilowanie ―  oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań

Przedsiębiorca ― osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową

Przedsiębiorca na prawach konsumenta ― osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Regulamin ― Regulamin świadczenia i dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych drogą elektroniczną WB Global Ltd. 

RODO ― rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r., poz.119.1)

Serwis ― strony internetowe (w tym Sklep), których właścicielem jest Usługodawca, w szczególności prowadzona pod adresem: www.confima.pl

Sklep Internetowy (Sklep) ― strona internetowa Usługodawcy za pośrednictwem której Użytkownik może nabyć usługę lub treść cyfrową

Strona internetowa ― dokument HTML (plik tekstowy odczytywany przez przeglądarkę internetową) udostępniany w Internecie przez serwer WWW

System teleinformatyczny ― zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego

Środowisko cyfrowe ―  sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich

Treść cyfrowa/Treść ― dane wytwarzane i dostarczane przez Usługodawcę w postaci cyfrowej

Umowa ― umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, z wykorzystaniem Serwisu, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną, świadczenia określonych Usług cyfrowych lub dostarczenia Treści cyfrowych

Umowa o Kurs online/ Mentoring ― Umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, której przedmiotem jest Kurs online/ Mentoring 

Urządzenie ― urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Użytkownik może korzystać z usług lub treści cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę, w szczególności komputer osobisty, laptop, tablet, smartphone, czytnik e-booków

Urządzenie końcowe urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci

Usługi cyfrowe/Usługi ― usługi świadczone przez Usługodawcę pozwalające konsumentowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej

Usługi elektroniczne ― wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników w oparciu o niniejszy Regulamin 

Usługodawca ― Confima Natalia Januszkiewicz, ul. Święty Marcin, nr 29 lok. 8, 61-806, NIP: 579-216-27-54, e-mail: kontakt@confima.pl

Ustawa o prawach konsumenta ― ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.)

Użytkownik ― osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 § 1 Kodeksu cywilnego

Zamówienie ― oświadczenie woli Użytkownika określające jednoznacznie rodzaj i ilość Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych, które zamierza kupić jak również proces, zmierzający bezpośrednio do zawarcia Umowy 

Zasoby Serwisu ― oznaczają wszelkie materiały udostępniane w ramach Serwisu

 

§ 2

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Użytkownik powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.
  2. Użytkownik przed podaniem swoich danych osobowych przyjmuje do wiadomości, że mogą być one przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Ponadto Użytkownik wyrażając chęć rozpoczęcia korzystania z Serwisu oświadcza, że:
  1. jest pełnoletni,
  2. jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
  3. podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich i są zgodne ze stanem faktycznym,
  4. zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać oraz zapoznał się z Polityką Prywatności.
  1. Usługodawca świadczy następujące Usługi elektroniczne:
  1. umożliwienie korzystania z Zasobów Serwisu,
  2. umożliwienie korzystania z dedykowanych formularzy, 
  3. umożliwienie zakupu określonych Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych,
  4. umożliwienie pobierania określonych treści (m.in. e-booki),
  5. umożliwienie brania udziału w internetowych spotkaniach na żywo, 
  6. umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem Serwisu,
  7. umożliwienie komentowania lub wyrażania reakcji,
  8. otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych.
  1. W celu zapewnienia prawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną, Użytkownik zobowiązany jest do podawania prawdziwych danych i informacji na swój temat oraz dokonywania ich bieżącej aktualizacji.
  2. Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do:
  1. powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu,
  2. powstrzymywania się od jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem i naruszających prywatność innych osób, w szczególności niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  1. Użytkownik ma prawo w każdym czasie korzystać z Serwisu.

 

  1. Użytkownik chcąc korzystać z Serwisu powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
  1. posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny, 
  2. zainstalować na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies).
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do: 
  1. przejściowego zaprzestania działania Serwisu ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją portalu, a także modyfikacji usług, narzędzi oraz sposobu działania Serwisu,
  2. zaprzestania działalności lub przeniesienia praw na inne podmioty oraz podjęcia innych dozwolonych przez prawo czynności związanych z Serwisem, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przetwarzania danych Użytkowników, Usługodawca poinformuje ich o takich planach i poprosi o wyrażenie zgody na przekazanie danych Użytkowników innym podmiotom ze wskazaniem o jakie podmioty chodzi,
  3. odebrania Użytkownikom dostępu do Zasobów w przypadku pojawienia się treści erotycznych, pornograficznych, zawierających nielegalne oprogramowanie lub informację na temat jego pozyskania, oraz innych treści sprzecznych z prawem albo z dobrymi obyczajami.
  1. Zabronione jest kopiowanie, dystrybuowanie oraz ujawnianie jakiejkolwiek części Serwisu w żaden sposób, w tym między innymi poprzez automatyczny lub nieautomatyczny „scraping”.

 

  1. Zabrania się sprzedawania, przenoszenia albo cedowania swojego prawa do korzystania z Serwisu, na osobę trzecią.

 

§ 3

SKLEP

  1. Usługodawca świadczy zarówno odpłatne jak i nieodpłatne Usługi cyfrowe jak również dostarcza zarówno odpłatne jak i nieodpłatne Treści cyfrowe.
  2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż odpłatnych Usług cyfrowych i Treści cyfrowych. 
  3. Zamówienie może zostać złożone z dowolnego miejsca.
  4. Informacje o Usługach cyfrowych i Treściach cyfrowych prezentowane w ramach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  5. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Użytkownika.
  6. Ze Sklepu mogą korzystać wyłącznie Użytkownicy będący pełnoletnimi osobami fizycznymi posiadającymi pełną, określoną według przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych oraz będący osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej.
  7. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika następujących wymagań technicznych: 
    1. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, 
    2. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies, 
    3. posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Użytkownika oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na sprzętach używanych przez Użytkownika, jak również za niemożność korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę z powodu awarii, przerw technicznych, braku prądu, itp.
  10. Warunkiem zakupu Usług lub Treści cyfrowych przez Użytkownika jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem jak również Polityką prywatności, a także akceptacja ich postanowień.
  11. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z przestrzegania zawartych w nim zasad. 
  12. Użytkownik zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
  13. Składając Zamówienie Użytkownik może zażądać, aby Zamówienie zostało w pełni zrealizowane przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i akceptuje, że w takim przypadku traci prawo odstąpienia od Umowy. Użytkownik potwierdza powyższe poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox).
  14. Złożenie Zamówienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub innego równoznacznego. 
  15. Po złożeniu Zamówienia Użytkownik zostaje przekierowany na podstronę operatora płatności, gdzie dokonuje zapłaty.
  16. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę. 

 

§ 4

KURS ONLINE/ MENTORING

  1. Kurs online/ Mentoring stanowi odpłatną Usługę cyfrową połączoną z dostarczaniem Treści cyfrowych przez Usługodawcę.
  2. W ramach Kursu online/ Mentoringu Usługodawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na rzecz Użytkownika szkolenia, mającego na celu przygotowanie uczestników do efektywnego udziału w rozmowach kwalifikacyjnych, jak również zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownikowi dodatkowych Materiałów szkoleniowych. 
  3. Kurs online/ Mentoring obejmuje swoim zakresem dostarczenie określonych narzędzi, wiedzy, rozwój umiejętności oraz zagwarantowanie wsparcia mentalnego. 
  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Umowa o Kurs online/ Mentoring stanowi umowę starannego działania, a co za tym idzie Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności (w tym za efekty) za wadliwe lub niepełne wykorzystanie wiedzy lub doświadczenia zdobytych podczas Kursu online/ Mentoringu. Efekty Kursu online/ Mentoringu zależne są m.in. od zaangażowania Użytkownika i jego indywidualnych predyspozycji. 
  5. Umowa o Kurs online/ Mentoring zawierana jest na czas określony wynoszący 12 miesięcy. 
  6. Umowa o Kurs online/ Mentoring, co do zasady, nie podlega wcześniejszemu rozwiązaniu. Użytkownik może jednak rozwiązać Umowę o Kurs online/ Mentoring w trybie natychmiastowym, jeżeli Usługodawca rażąco nie wywiązuje się z jej postanowień. Rozwiązanie Umowy o Kurs online/ Mentoring w tym trybie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
  7. Kurs online/ Mentoring może być w całości lub w części prowadzony przez Usługodawcę lub osobę trzecią na co Użytkownik wyraża zgodę. 
  8. W ramach Kursu online/  Mentoringu Użytkownik otrzymuje:
  1. dostęp do Kursu online/ Mentoringu osadzonego na platformie Web To Learn,
  2. dostęp do określonych Materiałów szkoleniowych, które zostaną udostępnione przez usługodawcę w trakcie trwania Kursu online/ Mentoringu,
  3. w przypadku pakietu Premium dostęp na okres 2 miesięcy do zamkniętej społeczności na platformie Web To Learn zrzeszającej Użytkowników, którzy korzystają z Kursu online/ Mentoringu,
  4. w przypadku pakietu Premium możliwość korzystania przez okres 2 miesięcy z konsultacji w ramach dostępu do 8 grupowych spotkań za pomocą platformy WTL Webinars.
  1. Użytkownik chcący korzystać z Kursu online/ Mentoringu powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
  1. posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny, 
  2. zainstalować na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies).
  1. Usługi cyfrowe oraz Treści cyfrowe (w tym Materiały szkoleniowe) dostarczane w ramach Kursu online/ Mentoringu charakteryzują się funkcjonalnością w postaci odtwarzania/otwierania za pomocą urządzeń elektronicznych z programami służącymi do otwierania plików w formatach, w których dostarczane są te Usługi lub Treści (m.in. odczytywanie plików pdf., odtwarzanie materiałów wideo).

 

  1. Konsultacje o których mowa w ust. 8 pkt 4 niniejszego paragrafu odbywają się raz w tygodniu, we wcześniej ustalonym i potwierdzonym terminie. Konsultacje odbywają się przez kolejnych 8 tygodni od daty rozpoczęcia pierwszej konsultacji, jednak w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące. Użytkownik nie może przełożyć ani odwołać konsultacji, ponieważ mają one charakter grupowy. Uczestnictwo w konsultacjach ma charakter dobrowolny. Spóźnienie się na konsultację przez Użytkownika nie wydłuża jej czasu trwania oraz nie uczestnictwo w konsultacji w danym tygodniu nie uprawnia Użytkowania do możliwości skorzystania z dodatkowej konsultacji po zakończeniu Kursu online/ Mentoringu. Usługodawca może przełożyć termin konsultacji najpóźniej w ciągu 24h poprzedzających wyznaczony termin konsultacji i zobowiązany jest zaproponować nowy termin spotkania w tym samym tygodniu. Link umożliwiający udział w konsultacjach jest wysłany na adres mailowy podany przez Użytkownika oraz udostępniony za pomocą platformy Web To Learn. 

 

  1. Konsultacje mają charakter grupowy, przy czym osoba prowadząca rozmawia w danym czasie kolejno z każdym Użytkownikiem, który chce zabrać głos.

 

  1. Użytkownicy wyrażają zgodę na obecność innych użytkowników podczas spotkań grupowych, co może wiązać się z wzajemnym udostępnianiem wizerunku i danych osobowych. Użytkownicy zobowiązują się do zachowania poufności danych innych Użytkowników oraz powstrzymania się od tworzenia kopii, zrzutów ekranu czy udostępniania informacji poza platformą.

 

  1. Użytkownicy wyrażają zgodę na nagrywanie spotkań przez Usługodawcę oraz udostępnianie ich innym Użytkownikom Kursu online/ Mentoringu, przy czym materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie do użytku wewnętrznego i nie mogą być dystrybuowane poza platformą.

 

  1. Nieskorzystanie z całości lub części Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych w ramach Kursu Online/ Mentoringu z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, nie uprawniają do żądania zwrotu uiszczonej ceny lub jej części albo nieuiszczenia ceny w całości. 

 

  1. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie i upublicznianie przez Usługodawcę wyników pracy (tzw. ,,transformacja”) Użytkownika osiągniętych w ramach Kursu online/ Mentoringu. 

 

  1. Usługodawca wyraża zgodę na powoływanie się przez Użytkownika na wykonane na jego rzecz usługi w celach informacyjnych lub referencyjnych poprzez odwołanie się do nazwy, logo oraz ogólnego opisu szkolenia.

 

  1. Usługodawca może dostarczyć również poza Kursem Online/ Mentoringiem, inne, odpłatne Treści cyfrowe, których oferta prezentowana jest w ramach Serwisu, a do których zastosowanie mają odpowiednie postanowienia niniejszego paragrafu. 

 

 

 

§ 5

CENY I PŁATNOŚĆ

 

  1. Ceny Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych zamieszczone w ramach Serwisu (w tym na etapie składania Zamówienia) są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.

 

  1. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, która obejmuje cenę Usługi cyfrowej lub Treści Cyfrowej, jest każdorazowo podawana na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Użytkownika Zamówienia. Są to całkowite koszty, które Użytkownik zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i innymi kosztami.

 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych prezentowanych w ramach Serwisu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.

 

  1. Składając Zamówienie Użytkownik wybiera aktualnie oferowaną przez Usługodawcę, dostępną metodę płatności.

 

  1. Usługodawca może w uzasadnionych przypadkach oferować rozłożenie płatności na raty. W takim przypadku Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty całej ceny sprzedaży, jednakże w określonych terminach płatności rat. 

 

  1. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że niektórzy operatorzy płatności mogą oferować płatność ratalną, która wiąże się z uiszczeniem całej ceny sprzedaży, jednakże w określonych terminach płatności rat. 

 

  1. W przypadku braku uiszczenia ceny sprzedaży w całości, Usługodawca będzie mógł dochodzić od Użytkownika jej zapłaty na drodze sądowej. 

 

  1. Do każdego zamówienia Usługodawca wystawi Użytkownikowi odpowiedni dokument rozliczeniowy potwierdzający dokonanie transakcji. Na życzenie Użytkownika, Usługodawca wystawi fakturę bez VAT. Użytkownik upoważnia Usługodawcę do wystawiania dokumentu rozliczeniowego bez podpisu. Usługodawca przesyła Użytkownikowi dokument rozliczeniowy drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych. 

 

§ 6

SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE

  1. Usługodawca może korzystać z usług i technologii oferowanych przez: 
  1. Meta Platforms Inc. takich jak: Facebook, Messenger i Instagram;
  2. Bejing ByteDance Technology Co Ltd. takich jak: TikTok;
  3. Alphabet Inc. takich jak: YouTube. 
  1. W celu uzyskania pełnej dostępności w zakresie usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty Użytkownicy powinni posiadać konto odpowiednio na portalu Facebook oraz Instagram, TikTok oraz Google.
  2. Usługodawca wskazuje, że korzystanie z usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty może wymagać zapoznania się i akceptacji osobnych regulaminów udostępnianych przez te podmioty. 
  3. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w ramach usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności. 
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu lub brak pełnej funkcjonalności w zakresie korzystania przez Użytkowników z usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty z przyczyn od niego niezależnych.
  5. W ramach Serwisu Usługodawcy mogą znaleźć się odesłania (hiperłącza) do innych serwisów prowadzonych przez partnerów biznesowych Usługodawcy. Korzystanie z tych serwisów może wymagać zaakceptowania dodatkowego regulaminu lub polityki prywatności. 

§ 7

MARKETING, INFORMACJE HANDLOWE ORAZ PROMOCJA I REKLAMA

  1. W ramach Serwisu Usługodawca może  oferować wypełnienie ankiety oraz możliwość udzielenia przez Użytkowników określonych zgód w zamian za co mogą otrzymać określone Treści cyfrowe np. w postaci e-booka lub nagrania video.  
  2. W ramach ankiety Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych informacji w zakresie: imienia, numeru telefonu, adresu e-mail, nazwy profilu na portalu Instagram, aktualnie oferowanych produktów lub usług, wysokości miesięcznego przychodu, ceny oferowanych produktów lub usług oraz celu jaki stawia sobie Użytkownik w związku ze swoją działalnością. 
  3. W celu otrzymania e-booka lub nagrania video, o którym mowa powyżej, Użytkownik musi podać informacje, o których mowa w powyższym ustępie oraz udzielić obligatoryjnych zgód poprzez zaznaczenie odpowiednich check-box’ów.
  4. Po wypełnieniu ankiety oraz udzieleniu zgód, Użytkownik zostanie automatycznie przeniesiony na stronę internetową skąd będzie miał możliwość pobrania e-booka lub nagrania video . 
  5. Przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych podanych w formularzu oraz zdjęcia profilowego na Instagramie, przez Usługodawcę w celu promocji i reklamy działalności Usługodawcy w tym produktów i usług, może oznaczać w szczególności wykorzystywanie nazwy profilu Użytkownika na portalu Instagram oraz jego zdjęcia profilowego na portalu Instagram w prowadzonych przez Usługodawcę szkoleniach, webinarach, liveach oraz materiałach promocyjnych lub reklamowych, bez dodatkowego wynagrodzenia. 
  6. Użytkownik może udzielić zgód o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu w szczególności również na etapie składania Zamówienia. 

 

 

 

 

§ 8

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

 

  1. Konsument może odstąpić od każdej umowy zawieranej z Usługodawcą na odległość lub poza lokalem jego przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny składając Usługodawcy jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni licząc od dnia zawarcia umowy. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 

 

  1. Oświadczenie, o którym mowa w poprzednim ustępie może zostać przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail: natalia.januszkiewicz@confima.pl 

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Usługodawcy lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług cyfrowych, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy Prawa konsumenta.

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy, uznaje się ją za niezawartą.

 

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. 

 

§ 9

  1. REKLAMACJA
  2. Usługodawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność świadczenia z Umową.
  3. Użytkownikom przysługuje prawo do złożenia reklamacji w związku z zawartą Umową (w tym funkcjonowaniem Serwisu), poprzez dokonanie zgłoszenia pod adresem e-mail: natalia.januszkiewicz@confima.pl. 
  4. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
  5. oznaczenie Użytkownika (imię i nazwisko, adres email),
  6. oznaczenie Umowy lub Serwisu, którego działania reklamacja dotyczy lub oznaczenie sprawy,
  7. uzasadnienie reklamacji,
  8. wskazanie czego domaga się Użytkownik.
  9. Usługodawca dochowa wszelkiej staranności, aby reklamacje były rozpatrzone najpóźniej w terminie 14 dni od ich otrzymania.
  10. Usługodawca powiadomi Użytkownika o rozpatrzeniu reklamacji poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail podany w reklamacji.
  11. Przedsiębiorcy oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji. 

§ 10

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

  1. Spór zaistniały pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 

 

  1. Udział Usługodawcy w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Usługodawcy do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Usługodawca każdorazowo przekaże Konsumentowi w formie pisemnej lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Brak działania ze strony Usługodawcy uznawany jest za brak zgody na udział w postępowaniu polubownym.

 

  1. Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1706 ze zm.), pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być́ poddany na wniosek Konsumenta spór o prawa majątkowe wynikające z faktu korzystania z Serwisu.

 

  1. Na zasadach określonych w ustawie, o której mowa w powyższym ustępie, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowania wszczyna się̨ na wniosek Konsumenta, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę. 

 

  1. Konsument może również zwrócić się̨ do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.

 

  1. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Dz.U., poz. 1823 ze zm.) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Konsument może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php)

 

  1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument może wnieść́ skargę̨ za pośrednictwem platformy internetowej ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

§ 11

PRAWA AUTORSKIE I PRAWA POKREWNE

  1. Zasoby Serwisu, wszelkie Treści cyfrowe, w szczególności teksty, skrypty, grafiki, elementy interaktywne, znaki handlowe/usługowe, jak również wszelkie nagrania mp3, video oraz e-booki udostępniane odpłatnie lub nieodpłatnie przez Usługodawcę – stanowią własność Usługodawcy lub ma on prawo nimi rozporządzać w określony sposób, jak również podlegają ochronie na podstawie powszechnie obwiązujących przepisów prawa w tym w szczególności na podstawie przepisów Prawa autorskiego.  
  2. Użytkownik ma prawo do korzystania z wszelkich materiałów zamieszczonych w ramach Serwisu lub udostępnionych mu przez Usługodawcę (np. Materiały szkoleniowe) jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Użytkownik ma w szczególności prawo wykorzystywać udostępnione mu wzory dokumentów do zawierania umów, których jest on stroną.  Wykorzystywanie materiałów w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie uprzedniej, wyraźnej, pisemnej zgody udzielonej przez Usługodawcę.
  3. Użytkownik nie ma prawa do odpłatnego lub nieodpłatnego przekazywania Materiałów szkoleniowych, a w szczególności wzorów dokumentów w tym umów, osobom trzecim.
  4. Niedozwolone jest wykorzystywanie w jakimkolwiek celu, w szczególności reklamowym, komercyjnym i promocyjnym, jakichkolwiek treści zawartych w Serwisie lub udostępnionych przez Usługodawcę w ramach zawartych umów, w tym materiałów w formacie pdf, nagrań wideo i nagrań mp3, plików w formacie avi, mp4, mov lub w formie zapisu na płycie CD i DVD, jak również udostępnianie lub odtwarzanie publiczne, bez względu na cel i formę tych działań bez uprzedniej, wyraźnej, pisemnej zgody Usługodawcy, chyba, że postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej. 
  5. Prezentowane na łamach Serwisu treści stanowią subiektywne opinie ich autorów (w tym Usługodawcy) oraz zawierają proponowane, przykładowe rozwiązania w konkretnych, ściśle opisanych sytuacjach. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń wynikających z korzystania z treści zamieszonych w Serwisie przez Użytkownika, w sposób niedozwolony, sprzeczny z dobrymi obyczajami lub niezgodny z prawem, zaś skutki te obciążają wyłącznie Użytkownika, który zachowania takie realizuje.
  6. Zważywszy na ochronę przysługujących Usługodawcy praw autorskich, Użytkownik zobowiązuje się do niewykorzystywania treści umieszczonych w Serwisie lub udostępnionych w inny sposób przez Usługodawcę, w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami.
  7. Użytkownik zobowiązuje się również, że z treści umieszczonych w Serwisie lub udostępnionych w inny sposób przez Usługodawcę, nie będzie usuwał informacji o ich autorze, ani o przysługujących mu do nich prawach autorskich, lub innych informacji umożliwiających identyfikację dzieła podlegającego ochronie.

 

§ 12

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w ramach Serwisu w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik. 
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.), Prawa autorskiego, Kodeksu cywilnego oraz RODO.
  3. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii, uwag lub chęci skontaktowania się z Usługodawcą należy wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@confima.pl. 
  4. Usługodawca oraz Użytkownicy zobowiązują się rozstrzygać ewentualne spory, które mogą zrodzić się przy korzystaniu z Serwisu w drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia Usługodawca oraz Użytkownicy zobowiązują się poddać spór pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwości ogólnej. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku lub Sąd Okręgowy w Lublinie.

 

  1. Integralną część Regulaminu stanowi załącznik nr 1. 

 

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem: 23 stycznia 2025 roku. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załącznik nr 1


 

WZÓR  FORMULARZA  ODSTĄPIENIA  OD  UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


 

Do: 

Confima Natalia Januszkiewicz,

ul. Święty Marcin, nr 29 lok. 8, 61-806,

NIP: 5792162754

 

e-mail: natalia.januszkiewicz@confima.pl


 

Ja ______________________________________________________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy z dnia _______________________________



 

________________________________________________

                                                                                                                                                               (czytelny podpis)